Home > Jobs

Jobs

Ben jij die dynamische, gedreven en enthousiaste persoon, welke mee wil bouwen aan onze groei in een leuk, innoverend bedrijf?

Dan ben jij de medewerker die we zoeken om onze klanten nog beter en efficienter te kunnen dienen en ons team te versterken. 

ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER 

Functie:

je staat garant voor een vlekkeloze administratieve afhandeling van alle processen binnen het bedrijf. Als drijvende kracht achter onze administratie ben je verantwoordelijk voor de optimalisatie van de website, het economaat, het onthaal, ondersteuning van de zaakvoerder en projectverantwoordelijke... Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een correcte boekhoudkundige administratie, dit nauw in contact met het extern boekhoudkantoor.

Profiel: 

  • Goede kennis MS Office 
  • Goede kennis Navision is een pluspunt
  • Zelfstandig en autonoom werken 
  • Teamplayer 
  • Tweetalig: Nederlands en Frans 
  • Secundair diploma of graduaat/HBO5 
  • Gelijkaardige ervaring 

Ons aanbod: 

  • Je krijgt uitsekende support van je collega’s
  • Je kan onmiddellijk starten binnen een jong en dynamisch bedrijf.
  • Tegelijk kan je meewerken aan de groei van het bedrijf.
  • De sfeer is leuk en direct, het enthousiasme spreekt voor zich.
  • Vast contract onbepaalde duur, freelance of zelfstandige basis
  • vanaf 4u/week (welke dagen valt te bespreken)

PROJECTVOORBEREIDER / PLANNER

Functie:

Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en opvolgen van de prijsoffertes.

In eerste instantie sta je in voor een correcte werkvoorbereiding. Dit houdt in dat je - na controle van de plannen, bestek, … op volledigheid en na bespreking met de verkoper- contact opneemt met de nodige partijen zoals de bouwheer, uitvoerder, om zo over alle nuttige informatie te beschikken. Nadien ga je van start met het opstellen van de meetstaat en offerte. Je neemt contact op en onderhandelt met onze leveranciers. Je controleert de aangeboden prijsoffertes op correctheid en volledigheid. Je implementeert de prijzen in ons softwarepakket. Vervolgens volg je de offertes mee op. Je zal projecten voor het volledige traject voorbereiden, uitwerken en plannen. Je staat in nauw contact met de calculator, werfleider en tekenaar. Je bent technisch sterk en een toeziend oog dat problemen kan oplossen.
Je bent altijd op de hoogte van de stand van zaken op de werf.
Je houdt alle informatie bij over de werf.
Je zal alle informatie rapporteren naar je collega’s en bent een teamplayer.

Profiel: 

  • Diploma Bachelor bouwkunde of gelijkwaardig door ervaring
  • Accuraatheid, flexibiliteit, stressbestendigheid, stiptheid
  • Goede kennis MS Office
  • Kennis Navision is een pluspunt:
  • Goed kunnen planlezen
  • Goede technische kennis van de bouw
  • Tweetalig: Nederlands en Frans

Ons aanbod: 

  • Je krijgt uitsekende support van je collega’s
  • Op je eerste werkdag krijg je een mentor toegewezen die je het reilen en zeilen van Botech Industrial Buildings met plezier toelicht.
  • Je kan rekenen op een boeiende functie met doorgroeimogelijkheden
  • Er is ruimte om creatieve ideeën en nieuwe initiatieven te ontwikkelen
  • Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur en een aantrekkelijk salaris
  • We hebben niet enkel een winterstop, maar ook een zomerstop vastgelegd volgens het collectief bouwverlof (26 vakantiedagen)
  • Er worden extralegale voordelen voorzien (bedrijfswagen, maaltijdcheques), Gsm en laptop

Interesse? Stuur je CV en motivatiebrief naar jobs@botech.be